banner



גלית דיסטל ביבי - זמן קפה – עמוד 25 – כל מה שמעניין / לא ידעתי אפילו לאיזה מקום.

לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא: גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. ביבי הודיע לי ששריין אותי. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . אין לך מושג כמה הופתעתי.

ביבי הודיע לי ששריין אותי. ×'לית ×
×'לית ×"יסטל ×'×™×'×™ / VOD - ערוץ 7 - ×"סופרת כלת פרס ספיר מטעם from a7.org
אין לך מושג כמה הופתעתי. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. ביבי הודיע לי ששריין אותי. כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה .

אין לך מושג כמה הופתעתי.

אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. מכנה אותו באופן קבוע ביבי. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. לחכ גלית דיסטל־אטבריאן (ליכוד) יש חושים פוליטיים מחודדים,. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. האם החרדים מגדפים את בנט כי הם חוששים מוועדת חקירה לאסון מירון, אילו אמירות עוד יכולה להנפיק דיסטל אטבריאן, ומה הביא את דודי אמסלם לגנות . גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. אין לך מושג כמה הופתעתי. תובע 100 אלף שקלים / download. ביבי הודיע לי ששריין אותי.

אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. האם החרדים מגדפים את בנט כי הם חוששים מוועדת חקירה לאסון מירון, אילו אמירות עוד יכולה להנפיק דיסטל אטבריאן, ומה הביא את דודי אמסלם לגנות . התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו.

בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. זמן קפ×
זמן קפ×" â€" עמו×" 25 â€" כל מ×" שמעניין from img.mako.co.il
תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: לחכ גלית דיסטל־אטבריאן (ליכוד) יש חושים פוליטיים מחודדים,. ביבי הודיע לי ששריין אותי. לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא: היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . לא ידעתי אפילו לאיזה מקום.

טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט.

ביבי הודיע לי ששריין אותי. האם החרדים מגדפים את בנט כי הם חוששים מוועדת חקירה לאסון מירון, אילו אמירות עוד יכולה להנפיק דיסטל אטבריאן, ומה הביא את דודי אמסלם לגנות . היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. תובע 100 אלף שקלים / download.

לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. תובע 100 אלף שקלים / download. לחכ גלית דיסטל־אטבריאן (ליכוד) יש חושים פוליטיים מחודדים,. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. ביבי הודיע לי ששריין אותי.

תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? ×'לית ×
×'לית ×"יסטל ×'×™×'×™ / VOD - ערוץ 7 - ×"סופרת כלת פרס ספיר מטעם from a7.org
השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. ביבי הודיע לי ששריין אותי. אין לך מושג כמה הופתעתי. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום:

אין לך מושג כמה הופתעתי.

התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. מכנה אותו באופן קבוע ביבי. את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: לחכ גלית דיסטל־אטבריאן (ליכוד) יש חושים פוליטיים מחודדים,. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. ביבי הודיע לי ששריין אותי. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? האם החרדים מגדפים את בנט כי הם חוששים מוועדת חקירה לאסון מירון, אילו אמירות עוד יכולה להנפיק דיסטל אטבריאן, ומה הביא את דודי אמסלם לגנות .

גלית דיסטל ביבי - זמן קפ×" â€" עמו×" 25 â€" כל מ×" שמעניין / לא ידעתי אפילו לאיזה מקום.. לחכ גלית דיסטל־אטבריאן (ליכוד) יש חושים פוליטיים מחודדים,. תובע 100 אלף שקלים / download. אין לך מושג כמה הופתעתי. מכנה אותו באופן קבוע ביבי. האם החרדים מגדפים את בנט כי הם חוששים מוועדת חקירה לאסון מירון, אילו אמירות עוד יכולה להנפיק דיסטל אטבריאן, ומה הביא את דודי אמסלם לגנות .

0 Response to "גלית דיסטל ביבי - זמן קפה – עמוד 25 – כל מה שמעניין / לא ידעתי אפילו לאיזה מקום."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel